Curs BNR
1 EUR = 4.9774 RON
1 USD = 4.3833 RON
1 GBP = 5.8304 RON
1 XAU = 464.4611 RON
1 AED = 1.1933 RON
1 AUD = 2.7957 RON
1 BGN = 2.5449 RON
1 BRL = 0.7714 RON
1 CAD = 3.1559 RON
1 CHF = 5.2813 RON
1 CNY = 0.6015 RON
1 CZK = 0.1993 RON
1 DKK = 0.6668 RON
1 EGP = 0.0860 RON
1 HUF = 1.2223 RON
1 INR = 0.0513 RON
1 JPY = 3.0556 RON
1 KRW = 0.3047 RON
1 MDL = 0.2538 RON
1 MXN = 0.2227 RON
1 NOK = 0.4191 RON
1 NZD = 2.6097 RON
1 PLN = 1.1646 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0530 RON
1 SEK = 0.4526 RON
1 TRY = 0.1141 RON
1 UAH = 0.1048 RON
1 XDR = 5.9383 RON
1 ZAR = 0.2318 RON
Publicat la 26 noiembrie 2018
Ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici (foto), a dat de înţeles vineri, la Guvern, că salariul minim nu va mai creşte de la 1 decembrie, aşa cum anunţase prim-ministrul Viorica Dăncilă, majorarea urmând să se realizeze, cel mai probabil, de la 1 ianuarie 2019.
Întrebat vineri, într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria, dacă majorarea salariului minim este prins în proiectul de buget pe anul viitor, ministrul Finanţelor, Eugen Teoodorovici, a răspuns: „Sigur va fi prinsă în ceea ce facem anul viitor ca şi buget, în schimb nu o să pot să vă spun eu astăzi, trebuie să fie o decizie a Guvernului vizavi de data la care salariul minim se va aplica în România”. Chestionat dacă asta înseamnă că nu mai este viabilă majorarea salariului minim de la 1 decembrie, acesta a spus: „Vedeţi cum de multe ori aveţi şi răspunsul la întrebări?”. „E o discuţie cu sindicatele, cu mediul de afaceri. Ca şi principiu şi corect e corect ca în timpul jocului regulile să fie schimbate cât mai puţin şi invocând mereu acea predictibilitate pe care trebuie să o respectăm, trebuie să arătăm mediului de afaceri că suntem un partener serios şi care sprijină această zonă a economiei, înţelegând cu toţii, mai ales cei de stânga, că un mediu economic puternic este cel care îţi asigură şi redistribuirea unei părţi a veniturilor către partea mai puţin fericită a populaţiei. Este o logică, zic eu, de bază”, a adăugat ministrul Finanţelor. Teodorovici a indicat că mai este nevoie de „câteva puncte de vedere, avize” pentru majorarea salariului minim.
Chestionat dacă salariul minim va fi majorat, cel mai probabil, de la 1 ianuarie 2019, ministrul Finanţelor a răspuns: „Categoric”.
Salariul minim ar urma să fie majorat la 2080 lei/lună, respectiv 2350 lei/lună pentru angajaţii cu studii superioare sau 15 ani vechime.
Executăm garduri, porţi, balustrade şi balcoane şi filegorii din lemn şi fier. Putem asigura şi materialele, la cererea clientului. Telefon 0743 327 342. *** Executăm lucrări de renovări[...]
2026-11-07 citeste mai multAnunţurile au fost publicate pe platforma electronică de achiziţii publice la distanţă de câteva ore
2026-11-07 citeste mai multO nouă încercare de atribuire a contractului, consultantul va trebui să realizeze un studiu de prefezabilitate
2026-11-07 citeste mai multNuclearelectrica a demara joi, 5 octombrie, acţiunile specifice pentru pornirea Unităţii 1 a Centralei Nucleare de la Cernavodă, resincronizarea acesteia la Sistemul Energetic Naţional urmând[...]
2026-11-07 citeste mai mult690.500 de lei a fost cuantumul total al amenzilor date de angajaţii Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Braşov patronilor, în luna octombrie. Pentru „munca la negru”, cei[...]
2026-11-07 citeste mai mult
Dottore
2018-11-26 17:46:56
Multa gargara !