banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 22:00

Absolvenții au 60 de zile să se înscrie ca șomeri

Autor: Andreea ALDEA

Publicat la 11 iulie 2007

Absolvenții brașoveni ai promoției 2007 au 60 de zile de la absolvire pentru a se înregistra în evidențele Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM) Brașov și pentru a beneficia de prevederile legii privind sistemul asigurărilor de șomaj

Absolvenții brașoveni ai promoției 2007 au 60 de zile de la absolvire pentru a se înregistra în evidențele Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM) Brașov și pentru a beneficia de prevederile legii privind sistemul asigurărilor de șomaj. Termenul limită se calculează începând cu data de 01 a lunii următoare celei înscrise pe actul de absolvire, iar nerespectarea acestuia atrage după sine anularea dreptului de a beneficia de indemnizație de șomaj. Înregistrarea absolvenților ca persoane în căutarea unui loc de muncă se face la sediul AJOFM Brașov din str. Lungă nr.1A, camera 8, și la toate punctele de lucru ale AJOFM Brașov din localitățile Făgăraș, Codlea, Rupea, Râșnov, Zărnești și Săcele BI/CI (copie și original). Dosarul de înscriere trebuie să conțină: act de studii sau adeverință (copie și original), certificat de naștere (copie și original), certificat de căsătorie – dacă este cazul (copie si original), adeverință medicală – cu specificația „Apt pentru muncă” sau cu eventuale restricții medicale și adeverință eliberată de administrația financiară din care să rezulte venitul realizat. Programul de depunere a dosarelor este de luni până vineri, între orele 08.30 – 16.30. Cuantumul indemnizației de șomaj reprezintă 50% din salariul minim brut pe țară garantat în plată la data încadrării și se acordă pe o perioadă de 6 luni. Astfel, cum salariul minim brut pe țară este de 390 de lei, indemnizația de șomaj reprezintă 195 de lei.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie