banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9770 RON

1 USD = 4.5937 RON

1 GBP = 5.9445 RON

1 XAU = 447.8879 RON

1 AED = 1.2507 RON

1 AUD = 2.8888 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.8094 RON

1 CAD = 3.2054 RON

1 CHF = 5.2096 RON

1 CNY = 0.6335 RON

1 CZK = 0.1991 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0908 RON

1 HUF = 1.2460 RON

1 INR = 0.0535 RON

1 JPY = 3.0780 RON

1 KRW = 0.3139 RON

1 MDL = 0.2543 RON

1 MXN = 0.2276 RON

1 NOK = 0.4357 RON

1 NZD = 2.6445 RON

1 PLN = 1.1862 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0543 RON

1 SEK = 0.4547 RON

1 TRY = 0.1206 RON

1 UAH = 0.1106 RON

1 XDR = 6.1073 RON

1 ZAR = 0.2523 RON

Editia 8387 - 25 mar 08:43

A13 Bacău - Braşov: S-a cerut reevaluarea traseului din Hărman

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 20 ianuarie 2025

A13 Bacău - Braşov: S-a cerut reevaluarea traseului din Hărman

Situaţia forajelor geotehnice incluse în contractul pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii A 13 Braşov-Bacău este verificată de Compania Naţională de Investiţii Rutiere.
Echipa CNIR a monitorizat lucrările din zona oraşului Târgu Secuiesc, judeţul Covasna, stadiul fiind următorul:

- pentru realizarea studiului geotehnic sunt mobilizate 5 utilaje de foraj;
- prestatorul a efectuat peste 3000 de metri liniari de foraje geotehnice;
- toate cele 5 echipamente sunt localizate, în prezent, în judeţul Covasna.
Lungimea estimată a traseului care se desfăşoară în judeţele Braşov, Covasna şi Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a Studiului de Fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activităţii, septembrie 2024.
Contractul are o valoare de 81 milioane lei, iar prestatorul, Consitrans SRL, trebuie să predea următoarele documente: studiu şi proiect geotehnic, studiu topografic, studiu arheologic, documentaţia de mediu (acord de mediu), studiu de fezabilitate final.
În ceea ce priveşte traseul Autostrăzii A 13 în zona localităţii Hărman, judeţul Braşov, o autoritate naţională a ridicat problema reevaluării şi reproiectării traseului pentru respectiva zonă. Conducerea CNIR este în legătură cu autorităţile implicate, iar după primirea tuturor informaţiilor şi clarificarea situaţiei, în colaborare cu autorităţile locale, va fi în măsură să prezinte propunerile privind corecţiile de traseu în zona menţionată, transmite autoritatea.
Sectorul Braşov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraş-Braşov printr-un nod de mare viteză în zona localităţii Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni, cu Autostrada Moldovei – A7.

+1 -2

Comentarii

'Barbu Gh.'

2025-01-20 13:34:49


'Ăla este, să-i dea bice.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie