Curs BNR

1 EUR = 4.9771 RON

1 USD = 4.6069 RON

1 GBP = 5.8086 RON

1 XAU = 300.1903 RON

1 AED = 1.2543 RON

1 AUD = 3.0214 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.9294 RON

1 CAD = 3.4168 RON

1 CHF = 5.2289 RON

1 CNY = 0.6403 RON

1 CZK = 0.1954 RON

1 DKK = 0.6676 RON

1 EGP = 0.1489 RON

1 HUF = 1.2799 RON

1 INR = 0.0555 RON

1 JPY = 3.0680 RON

1 KRW = 0.3453 RON

1 MDL = 0.2583 RON

1 MXN = 0.2707 RON

1 NOK = 0.4401 RON

1 NZD = 2.8418 RON

1 PLN = 1.1505 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0498 RON

1 SEK = 0.4436 RON

1 TRY = 0.1492 RON

1 UAH = 0.1197 RON

1 XDR = 6.1102 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8126 - 21 feb 20:48

80.000 de pasageri în 2023, 150.000 în anul 2024

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 29 august 2023

Consiliul Judeţean Braşov va dezbate indicatorii de performanţă ai Regiei Autonome Aeroportul Internaţional Braşov

80.000 de pasageri în 2023, 150.000 în anul 2024

Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav ar putea ajunge anul acesta la 80.000 de pasageri. Estimarea a fost făcută de conducerea Regiei Autonome Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav şi a fost inclusă în planul de administrare al Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav pe anul 2023, document ce urmează a fi aprobat de Consiliul Judeţean Braşov în şedinţa de plen din 31 august.
Potrivit aceluiaşi document, în anul 2024 este estimat un număr de 150.000 de pasageri, în anul 2025 – 270.000 pasageri, iar în anul 2026 – 420.000 de pasageri.
În ceea ce priveşte veniturile din activitatea economică, în fiecare dintre anii 2023, 2024, 2025 şi 2026 sunt estimate creşteri cu 5%. De altfel, tot cu câte 5% sunt estimate reduceri ale compensaţiilor din fonduri publice.
Tot în următorii ani sunt prevăzute şi investiţii, respectiv extinderea platformei de parcare a aeronavelor. Astfel, anul viitor ar urma să fie finalizată etapa de proiectare şi de obţinere a avizelor, urmând ca în anii 2025 şi 2026 să se realizeze lucrările. De altfel, capacitatea limitată de parcare a aeronavelor (trei aeronave) este considerat un punct slab al aeroportului.
De asemenea, în planul de investiţii se regăseşte şi un parc fotovoltaic, care ar urma să devină funcţional în anul 2025.

Ce ameninţări a identificat conducerea aeroportului
În planul de administrare, conducerea Regiei Autonome Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav au fost identificate şi ameninţările, pe primul loc fiind posibilitatea ca programul să nu fie aprobat pentru prelungire sau modificare.  
De asemenea, pe lista ameninţărilor figurează şi apropierea de aeroporturile Sibiu şi Târgu Mureş, instabilitatea politico-economică, creşterea preţurilor la carburanţi, ameninţarea războiului din Ucraina sau riscul apariţiei unor pandemii.

+4 -0

Comentarii

'Observator'

2023-08-29 11:24:12


'Nu au identificat si amenintarea imediata ca aeroportul nu are echipa tehnica si din aceasta cauza zborul WizzAir din 28.08.23 a trebuit sa aterizeze la Otopeni si s-a intors gol la Londra,lasand de izbeliste pasagerii care asteptau in aeroportul din Brasov ? Este al treilea incident tehnic dupa pasarea din motor si roata dezumflata,din care cauza zborurile au fost redirectionate la Otopeni,intarziate foarte mult sau anulate ;'

'Lazar'

2023-08-29 07:35:02


'Terminalul cargo,legatura feroviara metropolitana si legaturile cu autostrazile si drumul expres aeroport-Sfantu Gheorghe cand vor fi realizate ?.'

'ella'

2023-08-29 07:11:23


'Eu zic sa lasati deoparte toate supozitiile si sa dati unda verde totala functionarii aeroportului.Se poate gasi un alt turn de control,in alta tara dispus sa coordoneze zborurile.Daca vom avea si destinatii variate,atunci succesul va fi garantat.Pasagerii nu vor intarzia sa apara si eficienta va fi dovedita.SUCCES!!!!!!'

'Rammstein'

2023-08-29 05:36:45


'Pielea ursului din pădure!...'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie