Curs BNR

1 EUR = 4.9772 RON

1 USD = 4.6060 RON

1 GBP = 5.8891 RON

1 XAU = 342.8803 RON

1 AED = 1.2540 RON

1 AUD = 3.0636 RON

1 BGN = 2.5448 RON

1 BRL = 0.8526 RON

1 CAD = 3.3520 RON

1 CHF = 5.1441 RON

1 CNY = 0.6351 RON

1 CZK = 0.2017 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0965 RON

1 HUF = 1.2571 RON

1 INR = 0.0551 RON

1 JPY = 2.9297 RON

1 KRW = 0.3354 RON

1 MDL = 0.2604 RON

1 MXN = 0.2459 RON

1 NOK = 0.4340 RON

1 NZD = 2.8447 RON

1 PLN = 1.1464 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0526 RON

1 SEK = 0.4439 RON

1 TRY = 0.1426 RON

1 UAH = 0.1130 RON

1 XDR = 6.0918 RON

1 ZAR = 0.2505 RON

Editia 8201 - 14 iun 00:35

7 din 10 români se simt copleşiţi de prea multe opţiuni în decizia de cumpărare

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 30 mai 2024

7 din 10 români se simt copleşiţi de prea multe opţiuni în decizia de cumpărare

Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatori se simt copleşiţi de prea multe opţiuni în momentul în care trebuie să ia o decizie de cumpărare, ceea ce a dus la abandonarea cumpărăturilor de către 74% dintre ei, în ultimul trimestru al anului 2023, conform unui studiu Accenture, dat publicităţii miercuri, 29 mai.
Sondajul „The Empowered Consumer" arată, totodată, că majoritatea oamenilor (71%) nu vede nicio îmbunătăţire sau chiar o creştere a timpului şi a efortului necesar pentru a lua o decizie de cumpărare. Această proporţie este formată din 41% care cred că a devenit mai greu şi 30% care nu văd nicio schimbare. În schimb, 29% consideră că este nevoie de mai puţin timp şi efort.
În ceea ce priveşte categoriile de produse, cercetarea evidenţiază provocările cu care se confruntă consumatorii atunci când încearcă să ia decizii de cumpărare. „Acestea nu se limitează la articolele cu preţ mare. De exemplu, consumatorii se simt mai puţin încrezători în rezervarea unui hotel decât în cumpărarea unei maşini. Rezervarea unui zbor este aproape la fel de stresantă ca şi obţinerea unui credit ipotecar, iar alegerea unei creme hidratante este la fel de importantă ca şi cumpărarea unei maşini de spălat", se menţionează în concluziile studiului.
Potrivit sursei citate, pe baza conversaţiilor purtate cu directori din toate industriile, peste jumătate dintre consumatori (51%) sunt pe cale să adopte rapid şi la scară largă consilierii generativi AI, în următorii doi ani.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie