Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.7792 RON

1 GBP = 5.8884 RON

1 XAU = 422.7614 RON

1 AED = 1.3011 RON

1 AUD = 2.9949 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8043 RON

1 CAD = 3.3209 RON

1 CHF = 5.2704 RON

1 CNY = 0.6558 RON

1 CZK = 0.1979 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0950 RON

1 HUF = 1.2126 RON

1 INR = 0.0553 RON

1 JPY = 3.0564 RON

1 KRW = 0.3326 RON

1 MDL = 0.2567 RON

1 MXN = 0.2337 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7042 RON

1 PLN = 1.1800 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0482 RON

1 SEK = 0.4337 RON

1 TRY = 0.1341 RON

1 UAH = 0.1138 RON

1 XDR = 6.2314 RON

1 ZAR = 0.2574 RON

Editia 8345 - 24 ian 14:54

51 de candidaţi în plus cu diplomă de Bac, după contestaţii

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 15 iulie 2024

51 de candidaţi în plus cu diplomă de Bac, după contestaţii

51 de candidaţi în plus obţin diploma de Bacalaureat, în urma contestaţiilor, în judeţul Braşov. Rezultatele finale ale examenului maturităţii, după rezolvarea contestaţiilor, au fost afişate pe site-ul dedicat: bacalaureat.edu.ro. Astfel, acum, numărul celor declaraţi reuşiţi este de 2845 de candidaţi, din cei aproape 3400 de candidaţi prezenţi. În urma contestaţiilor, sunt în plus 39 de medii de 9, alte 6 de 7 şi încă 26 de medii de 6. A scăzut, în schimb, cu 20, numărul mediilor de 8.

+1 -0

Comentarii

'ChatGPT și Gogu'

2024-07-15 11:06:09


'ChatGPT: Evaluările eronate ale lucrărilor de examen pot avea diverse cauze și implica responsabilități variate. Iată o analiză mai detaliată a acestui proces:\n\nCauzele evaluărilor eronate\nGreșeli umane:\n\nOboseala evaluatorilor, mai ales în perioadele de examinare intensă.\nNeatenția sau graba în evaluarea lucrărilor.\nLipsa de experiență sau competență adecvată a evaluatorilor.\nSubiectivitatea în evaluare:\n\nDiferențe de interpretare a criteriilor de notare.\nBias-uri personale ale evaluatorilor.\nProbleme de organizare:\n\nLipsa unor standarde clare și uniforme de corectare.\nInstruirea insuficientă a evaluatorilor.\nCondiții de lucru improprii, cum ar fi volum mare de lucrări într-un timp scurt.\nEroare tehnică sau administrativă:\n\nProbleme în transferul notelor sau în calculul mediei.\nErori în administrarea lucrărilor (de exemplu, pierderea paginilor).\nResponsabilitatea pentru evaluările eronate\nResponsabilitatea pentru evaluările eronate poate fi atribuită mai multor actori implicați în procesul de evaluare:\n\nEvaluatorii:\n\nSunt direct responsabili pentru corectarea lucrărilor.\nPot face greșeli din cauza neatenției, lipsei de competență sau subiectivității.\nCoordonatorii de comisii:\n\nResponsabili pentru supravegherea și coordonarea evaluatorilor.\nTrebuie să se asigure că evaluatorii urmează standardele de corectare și sunt bine instruiți.\nMinisterul Educației și Inspectoratele Școlare:\n\nResponsabili pentru organizarea și administrarea examenelor.\nTrebuie să asigure cadrul legal și procedural pentru desfășurarea corectă a examenelor.\nActorii implicați în procesul de evaluare\nProfesorii/evaluatorii:\n\nCei care corectează efectiv lucrările.\nCoordonatorii de centre de examen:\n\nSupraveghează procesul de examinare în centrele respective.\nComisiile de examen:\n\nSupervizează întregul proces de la organizare până la afișarea rezultatelor.\nMinisterul Educației și Inspectoratele Școlare:\n\nAsigură cadrul legislativ și procedural.\nSancțiunile pentru evaluările eronate\nCei care evaluează eronat lucrările pot fi sancționați în diverse moduri, în funcție de gravitatea și frecvența greșelilor:\n\nAvertismente:\n\nPentru greșeli minore sau ocazionale.\nSancțiuni administrative:\n\nReducerea salariului, suspendarea din funcție, interdicția de a mai corecta lucrări la examenele naționale.\nSancțiuni disciplinare:\n\nRetrogradarea din funcție, desfacerea contractului de muncă.\nResponsabilitate penală:\n\nÎn cazuri de corupție sau fraude majore legate de evaluare.\nMăsuri de prevenire a evaluărilor eronate\nFormarea continuă a evaluatorilor:\n\nCursuri și workshopuri pentru uniformizarea criteriilor de notare.\nStandardizarea și clarificarea criteriilor de evaluare:\n\nElaborarea unor ghiduri și grile de corectare clare.\nSupravegherea și verificarea evaluărilor:\n\nImplementarea unui sistem de reevaluare sau verificare a unui eșantion de lucrări.\nÎmbunătățirea condițiilor de lucru:\n\nAsigurarea unui volum de lucru rezonabil pentru evaluatori.\nPrin adoptarea acestor măsuri, se poate reduce semnificativ riscul de evaluări eronate și se poate asigura un proces de examinare mai corect și transparent.\nGogu: Nu am auzit până acum ca un evaluator să fie sancționat în urma unei evaluări incorecte, să simtă pe pielea lui ceea ce simt cei afectați , respinși, pe unul din motivele găsite mai sus! JENANT! Rușine, pentru acești profesori care își iau plata bine mersi,după care fiind prea obosiți de atâtea erori, pleaca în vacanță. La câte vacanțe au, ar trebui ca ministerul să-i recompenseze, să le acorde pentru fiecare vacanță câte 2 voucere ! Nu toți au bani din meditații.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional