Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 08:37

5 sfaturi pentru o mai bună clasare a site-ului

Autor:

Publicat la 25 mai 2021

5 sfaturi pentru o mai bună clasare a site-ului

Atunci când realizezi articole pentru optimizare SEO trebuie să ai în vedere câteva aspecte care vor ajuta la creşterea vizibilităţii site-ului.
Ţinând seamă de tehnicile de optimizare SEO vei avea mai multe şanse de a ajunge la mai multe accesări ale utilizatorilor şi de a-ţi promova astfel afacerea cu succes.

Alege un titlu potrivit
Când este vorba de titlul articolului, încearcă să alegi o combinaţie reuşită pentru a fi identificat mai uşor. Include în titlu 1-2 cuvinte cheie legate de subiect, iar imediat după titlu încearcă să plasezi cuvinte cheie în primele 65 de caractere. Alege titluri scurte şi ia în calcul şi repetarea acestuia în primele enunţuri ale textului.


Îmbunătăţeşte conţinutul
Adaugă informaţiile esenţiale şi cuvintele cheie în primul paragraf al textului. În mod normal, doar primele două propoziţii sunt afişate în rezultatele furnizate de motorul de căutare. Recomandat este să repeţi cuvintele cheie de 3-6 ori în conţinutul articolului. Şi nu uita că scopul textului este acela de a evidenţia punctele cheie despre un anume subiect, în mod clar şi concis.


Foloseşte cuvinte cheie pe tot parcursul articolului
Include cuvintele cheie atât în titlu, cât şi pe parcursul textului şi într-un paragraf iniţial care rezumă conţinutul. Indicat este să foloseşti mai degrabă expresii cheie în locul cuvintelor simple. Caută cuvinte cheie specifice pe Google Trends şi Google AdWords şi nu uita că acestea sunt importante atât pentru serviciile A&I, cât şi pentru SEO. Foloseşte cuvinte cheie compatibile cu conţinutul şi cu domeniul pe care vrei să îl promovezi. Pentru că motoarelor de căutare nu le place repetarea de prea multe ori a cuvintelor cheie, acestea pot dezindexa articolul, ceea ce face dificilă vizibilitatea lui în primele rezultate ale căutării.


● Fii consecvent
● Nu uita să rămâi în concordanţă cu orice publicaţii online anterioare.
● Construieşte legături

Nu uita să distribui articlul pe reţelele de socializare şi pe diverse site-uri naţionale şi internaţionale. Cu cât sunt mai multe linkuri către articol, cu atât mai multe motoare de căutare vor aprecia şi vor evidenţia conţinutul. Încurajează-ţi cunoscuţii să distribuie articolul şi să crească şansa de a fi accesat. Cu cât sunt mai multe linkuri de la persoane sau site-uri de încredere, cu atât e mai puternic efectul. Nu uita să faci şi tu acelaşi lucru pentru ei.



 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie