Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 11:58

3.000 de braşoveni au închiriat biciclete I'Velo în această vară

Autor:

Publicat la 28 octombrie 2015

3.000 de braşoveni au închiriat biciclete I

Aproape 3.000 de braşoveni şi peste 1.500 de turişti au ales bicicletele I'Velo pentru a se relaxa sau pentru a se deplasa dintr-un punct în altul al oraşului în această vară, a anunţat Asociaţia Green Revolution, cea care a iniţiat acest proiect în parteneriat cu Raiffeisen Bank. Centrul a pus în această vară la dispoziţia doritorilor 40 de biciclete, şapte zile din şapte. Bicicletele I'Velo au fost disponibile, atât contracost, cât şi gratuit. Tinerii sub 16 ani şi pensionarii au avut posibilitatea de a închiria bicicletele gratuit, pe baza carnetului de elev, respectiv, al talonului de pensie, tarifele de închiriere fiind de 4 lei pentru o oră şi 15 lei pentru 24 de ore. „Pentru şaselea an consecutiv, am încurajat locuitorii din Braşov să aleagă bicicleta ca mijloc principal de transport, dar şi ca modalitate distractivă de a face miscare. Le mulţumim celor 4.500 de utilizatori şi îi aşteptăm în număr cât mai mare şi anul viitor, ca să dovedim că suntem parte a oraşelor în care trăim şi sperăm ca autorităţile să înţeleagă necesitatea infrastructurii pentru utilizarea bicicletei”, a declarat Raluca Fişer, preşedintele Asociaţiei Green Revolution. I'Velo este cel mai important proiect de bike-sharing din România şi are ca misiune introducerea graduală a bicicletei în peisajul vieţii urbane, atât pentru recreere, cât şi ca mijloc de transport alternativ, sănătos, cu impact minim asupra mediului.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie