banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 18:46

25 iulie - data finală pentru declararea partenerilor de afaceri

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 iulie 2007

Firmele brașovene vor trebui să depună la Fisc, până pe 25 iulie, o declarație informativă privind livrările și achizițiile de bunuri, precum și prestările de servicii realizate pe teritoriul României în primul semestru, potrivit unui comunicat al Finanțelor brașovene

Firmele brașovene vor trebui să depună la Fisc, până pe 25 iulie, o declarație informativă privind livrările și achizițiile de bunuri, precum și prestările de servicii realizate pe teritoriul României în primul semestru, potrivit unui comunicat al Finanțelor brașovene. Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România sunt obligate să declare semestrial toate livrările de bunuri, prestările de servicii și achizițiile de bunuri și servicii realizate, pe teritoriul României, către/de la alte persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, începând cu data de 1 ianuarie, se menționează într-un comunicat al ANAF. Firmele din România care realizează sau intenționează să realizeze o activitate economică ce implică operațiuni taxabile și/sau scutite de TVA cu drept de deducere trebuie să solicite la Fisc înregistrarea în scopuri de TVA. Cumulat, pe coduri de înregistrare Declarațiile informative privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național (formularul 394) vor fi completate cumulat, pe coduri de înregistrare, în scopuri de TVA ale partenerilor de tranzacții, indiferent dacă au fost realizate cu aceeași persoană, pe categorii de operațiuni impozabile cu 9% și 19%. Operațiunile taxate cu 9% sau 19%, realizate în România, cu alte persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, pentru care au fost emise facturi, inclusiv facturile emise pentru avansuri, precum și operațiunile cu TVA nedeductibil, vor fi incluse în declarații. De asemenea, declarațiile vor include tranzacțiile înscrise în facturile care au fost emise pentru vânzările cu amănuntul, vânzări care se înregistrează în contabilitate pe baza raportului zilnic. Nu se declară livrările sau achizițiile pentru care s-a emis bon fiscal, dar nu s-a emis factură, operațiunile cu persoane neînregistrate în scopuri de TVA în România, tranzacțiile înscrise în facturile emise prin autofacturare și operațiunile pentru care se aplică taxarea inversă. În cazul agențiilor de turism sau a altor entități care aplică regimurile speciale, facturile emise sau primite cu mențiunea „TVA inclus”, vor fi incluse în declarație urmând ca în coloana „baza impozabilă totală” să fie înscrisă valoarea totală de pe factură, iar la rubrica TVA să fie înscris zero. În plus, firmele sunt obligate să depună la Fisc, până la 25 iulie, o listă în format electronic a facturilor emise în perioada ianuarie-iunie, pentru livrările de bunuri și prestările de servicii efectuate către cumpărători sau beneficiari din România, raportarea având o frecvență semestrială.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie