Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 13:15

238 de milioane de lei costă desfiinţarea liniei ferate Apaţa – Caţa

Autor:

Publicat la 06 octombrie 2020

238 de milioane de lei costă desfiinţarea liniei ferate Apaţa – Caţa

Ministerul Transporturilor a emis pe 2 octombrie o autorizaţie pentru desfiinţarea liniei ferate de pe subsecţiunea Apaţa – Caţa a tronsonului Braşov- Sighişoara. În valoare de 238 de milioane lei, lucrările de demolare fac parte din proiectul de reabilitare a căii ferate. Autorizaţia de desfiinţare este valabilă pe toată perioada derulării lucrărilor, cu condiţia ca acestea să înceapă în următoarele 12 luni.
În urmă cu un an, compania naţională de căi ferate CFR SA a desemnat câştigătoare pentru subsecţiunea Apaţa – Caţa oferta depusă de Asocierea RailWorks, în valoarea de 2,72 miliarde de lei, fără TVA. Contractul de achiziţie publică a fost semnat abia în toamna acestui an, scrie Economica.net.
Obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h, pentru trenurile de călători, iar contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară – terasamente, linii C.F, consolidări de poduri, podeţe, construcţii de tuneluri şi viaducte, pasaje superioare -, lucrări de electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii, semnalizare, fibră optică, instalatii electrice etc.Prin programele de investiţii implementate şi derulate pe tronsoanele situate pe Coridorul Rin-Dunăre,compania CFR SA contribuie la dezvoltarea infrastructurii feroviareprin îmbunătăţirea calităţii transportului, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă, dezvoltarea relaţiilor comerciale cu operatorii de transport şi, de asemenea, contribuie la relansarea economiei regionale.
Asocierea RailWorks (formată din companiile Aktor, Alstom, Arcada Company şi Euroconstruct Trading ‘98) a fost desemnată câştigătoare şi pe subsecţiunile de cale ferată Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara.

+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie