Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 11:31

2.200 de apeluri telefonice la „112”-ul Primăriei, în 2014

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 03 februarie 2015

Majoritatea braşovenilor sună la 0268.984 pentru informaţii utile legate de programul Primăriei şi acte necesare pentru rezolvarea diferitelor probleme

2.200 de apeluri telefonice la „112”-ul Primăriei, în 2014

Foto: Andrei Paul

Deşi braşovenii au la dispoziţie un sistem complex şi automatizat de a face sesizări sau de a găsi informaţii legate de activitatea primăriei, prin intermediul portalului www.brasovcity.ro sau a „Hărţii Incidentelor”, ei preferă totuşi clasicul telefon şi „112-ul Primăriei” pentru a-şi rezolva problemele. Din totalul de 2.200 de „incidente” semnalate pe parcursul întregului an 2014 de cetăţeni şi rezolvate prin intermediul Dispeceratului tehnic integrat şi al Hărţii incidentelor de către angajaţii Primăriei, 2.099 au venit telefonic.
1.696 de apeluri au fost făcute pentru a se solicita informaţii despre programul cu publicul sau  adresa Primăriei ori a direcţiilor din subordinea acesteia, despre diferite acte necesare pentru obţinerea de documente de diverse feluri, audienţe, precum şi verificarea stadiului în care se află anumite solicitări. Pe locul doi, dar la mare distanţă, se află cererile legate de parcări, în număr de 207. Pe următoarele poziţii ca şi interes din partea cetăţenilor se află spaţiile verzi (53 de „incidente” semnalate sau cereri efectuate), iluminatul public (49) şi gropile din asfalt (42). Din totalul de 2.200 de incidente sau solicitări, au fost rezolvate integral 2.161 şi rămân în curs de rezolvare încă 39.
În 2013, numărul solicitărilor prin intermediul dispeceratului sau al „Hărţii incidentelor” a fost de 1.887, dintre care 1.707 telefonic.
Proiectul „Dispecerat tehnic integrat la nivelul Municipiului Braşov – Servicii Electronice Geospaţiale” a fost implementat cu fonduri europene şi este funcţional din noiembrie 2012. „Obiectivul principal al proiectului este de a furniza servicii publice on-line în primul rând către cetăţeni, dar şi către instituţii şi departamente ale acestora, pentru rezolvarea problemelor ce ţin de administraţia publică. Cetăţenii au non-stop la dispoziţie un număr de telefon la care pot apela, dar şi posibilitatea ca în baza unul cont de utilizator să semnaleze sau să vizualizeze, pe harta incidentelor, orice astfel de probleme. Contul de utilizator le mai oferă în plus posibilitatea de a-şi vizualiza şi plăti on-line impozitele sau taxele şi de a urmări drumul oricărei solicitări înregistrate la Primărie”, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Sorin Toarcea.
Numărul de telefon al dispeceratului este 0268.984 şi poate fi apelabil non-stop. Contul de utilizator poate fi accesat la adresa www.brasovcity.ro - secţiunea Servicii pentru cetăţeni. Pe portalul Primăriei există şi formularul on-line pentru solicitarea de înregistrare, însă pentru ridicarea parolei şi a numelui de utilizator, solicitantul trebuie să se prezinte la Primărie, cu buletinul de identitate, deoarece contul presupune acces la date personale confidenţiale iar legislaţia îi obligă pe angajaţii Primăriei să se asigure că datele de identificare nu încap pe mâna altcuiva. Sesizările pot fi trimise şi la adresa dispecerat@brasovcity.ro.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie