Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 12 decembrie 2019
Ministerul Educaţiei şi Cercetării, împreună cu Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) si Federaţia Patronală Petrol şi Gaze (FPPG), au semnat, marţi, 10 decembrie 2019, Acordul de parteneriat „Pactul pentru Educaţie Antreprenorială”, prin care vor susţine dezvoltarea competenţelor antreprenoriale în rândul tinerilor, prin modalităţi noi şi creative de predare şi învăţare, scrie Capital. Ministrul Educaţiei, Monica Anisie, a precizat că, în urma acestui parteneriat, în şcolile din România va fi introdusă o nouă materie, începând cu anul şcolar 2020 – 2021. Mai exact, elevii vor putea studia la şcoală educaţia antreprenorială. Materia va fi însă opţională.
„Investiţia în educaţia antreprenorială este una dintre cele mai rentabile investiţii pe care o poate face România în educaţia copiilor. Elevii participanţi au şanse de 3 până la 6 ori mai mari de a-şi deschide o afacere ulterior, într-un anumit moment al vieţii, comparativ cu cei care nu beneficiază de educaţie antreprenorială”, se arată în acordul de parteneriat.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu