banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8763 - 08 oct 18:20

188 de firme au solicitat ieșirea din rândul plătitorilor de TVA

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 25 ianuarie 2011

188 de companii au cerut scoaterea din evidența plătitorilor de TVA, au declarat reprezentanții Direcției Generale a Finanțelor Publice Brașov

188 de companii au cerut scoaterea din evidența plătitorilor de TVA, au declarat reprezentanții Direcției Generale a Finanțelor Publice Brașov. Potrivit Laurei Olteanu, purtătorul de cuvânt al instituției, numărul acestora ar putea să crească. „Sunt unele firme care au pus aceste cereri prin poștă și scrisorile încă nu au ajuns la noi, iar altele au depus cererile la administrațiile fiscale din județ, acestea neintrând deocamdată în calcul”, a mai spus sursa citată. Potrivit prevederi lor noului Cod fiscal, firmele care în cursul unui an calendaristic nu depășesc plafonul de scutire de 35.000 de euro (cifră de afaceri) au putut solicita până pe data de 20 ianuarie scoaterea din evidența persoanelor înregistrate în scopuri de TVA în vederea aplicării regimului special de scutire. Anularea înregistrării în scopuri de TVA va fi valabilă din prima zi a lunii următoare celei în care s-a solicitat scoaterea din evidență, respectiv din data de 1 februarie. Până la anularea înregistrării, firmelor le revin toate drepturile și obligațiile persoanelor înregistrate în scopuri de TVA. Firmele care solicită regimul special de scutire sunt obligate să depună decontul de taxă pentru operațiunile realizate în cursul lunii ianuarie, până la data de 25 februarie inclusiv. În ultimul decont depus, au obligația să evidențieze valoarea rezultată ca urmare a efectuării tuturor ajustărilor de taxă.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie