Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 09:47

13 Decembrie a devenit „strada pietonilor”, la Lidl. 20 de minute din 60, trecerea de pietoni e blocată pentru şoferi

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 05 iulie 2018

Ultimul plan analizat pentru intersecţie, urci 13 Decembrie pe pasaj, Independenţei şi Turnului rămân „la nivel”

13 Decembrie a devenit „strada pietonilor”, la Lidl. 20 de minute din 60, trecerea de pietoni e blocată pentru şoferi

În ultima şedinţă a Comisiei de Circulaţie din Primăria Braşov a fost prezentat un studiu de trafic pentru strada 13 Decembrie, dar s-au analizat şi mai multe variante de a circulaţiei, astfel încât, în viitor, municipalitatea să poată lua măsurile optime pentru îmbunătăţirea circulaţiei.
„Conform măsurătorilor, 30% din durata unei ore (adică 20 de minute) este consumată de circulaţia pietonilor, ceea ce înseamnă că decizia instalării semafoarelor de la treceri creşte siguranţa pietonilor şi optimizează într-o oarecare măsură circulaţia”, a declarat viceprimarul Braşovului Barabas Laszlo.
Cele mai mari probleme sunt la intersecţia 13 Decembrie - Independenţei - Turnului, unde valorile de trafic sunt depăşite cu 29%, ceea ce duce la întârzieri medii de 47 de secunde, adică şoferii stau mai mult cu aproape un minut în intersecţie decât timpul calculat.

Un plan mai amplu pentru zona Tractorul
„Extinderea străzii 13 Decembrie (realizarea a două benzi pe sectorul cuprins între pasajul de cale ferată până la intersecţia cu strada Henri Coandă, n.r.) va îmbunătăţi într-o măsură semnificativă traficul pe această arteră, dar efectele pe strada Independenţei vor fi ceva mai mici”, a mai spus viceprimarul Braşovului.
Acesta a precizat că în timpul şedinţei a fost prezentată şi o varianta construirii unui de pasaj la intersecţia de la Lidl, pe acesta urmând a circula maşinile de pe 13 Decembrie, iar pe sub acesta vor fi amenajate artere de acces către strada Independenţei şi Turnului.   
De asemenea, în timpul şedinţei s-a amintit că o parte din traficul de pe strada 13 Decembrie va fi preluat şi de viitorul pasaj de la Sala Sporturilor.
Totodată, municipalitatea braşoveană ia în calcul şi o altă rută pentru a asigura legătura între localităţile Braşov şi Sânpetru.

+4 -1

Comentarii

Popovici R

2018-07-05 17:52:30


Solutia normala, logica si corecta ar fi cu pasaj subteran. Dar nu sunt capabili sa faca asa ceva. Dar ei nu sunt capabili sa o faca nici pe sus (vezi pasajul de pe Grivitei pe care, pur si simplu, sunt INCAPABILI sa-l repare). Ca urmare, ramane singura solutie pe care Primaria Brasov o stie, si anume desfiintarea trecerii de pietoni. Daca se poate, la pachet cu trotuarul. Brasov, orasul masinilor.

Chr

2018-07-05 11:34:36


De ce totul trebuie sa mearga pe sus. Prin subteran e mult mai ok, nu deranjeaza pe nimeni si nici nu arata ca dracu...

Bogdan

2018-07-05 02:36:45


Ha, ha, ha! Ăștia ar elimina pietonii de tot, dacă ar putea! În Brașov se circulă doar cu mașina!

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie