Curs BNR

1 EUR = 4.9655 RON

1 USD = 4.5555 RON

1 GBP = 5.9096 RON

1 XAU = 357.7186 RON

1 AED = 1.2403 RON

1 AUD = 3.0731 RON

1 BGN = 2.5388 RON

1 BRL = 0.8361 RON

1 CAD = 3.3308 RON

1 CHF = 5.0873 RON

1 CNY = 0.6269 RON

1 CZK = 0.1958 RON

1 DKK = 0.6655 RON

1 EGP = 0.0948 RON

1 HUF = 1.2677 RON

1 INR = 0.0545 RON

1 JPY = 2.8758 RON

1 KRW = 0.3293 RON

1 MDL = 0.2565 RON

1 MXN = 0.2568 RON

1 NOK = 0.4210 RON

1 NZD = 2.7639 RON

1 PLN = 1.1638 RON

1 RSD = 0.0424 RON

1 RUB = 0.0516 RON

1 SEK = 0.4295 RON

1 TRY = 0.1377 RON

1 UAH = 0.1103 RON

1 XDR = 6.0436 RON

1 ZAR = 0.2515 RON

Editia 8223 - 18 iul 05:56

10 secrete ale promovării blogului dvs. pe rețelele de socializare: de la zero la mii de abonați

Autor: Andreia IONIȚĂ

Publicat la 03 iulie 2024

10 secrete ale promovării blogului dvs. pe rețelele de socializare: de la zero la mii de abonați

Știți că cel mai important lucru pentru a obține succesul în rețelele sociale nu este doar să începeți, ci și să continuați dezvoltarea blogului dvs., în ciuda tuturor urcușurilor și coborâșurilor. Este important să mențineți entuziasmul și o dispoziție pozitivă, indiferent de ce se întâmplă. Promovarea conținutului pe platformele digitale sociale a fost întotdeauna dificilă. Pentru a deveni popular, trebuie să alegeți tema optimă, să creați o imagine adecvată, să alegeți o strategie de marketing eficientă și să o puteți adapta pentru a obține cele mai bune rezultate.

În același timp, dacă vorbim despre obiective specifice, cea mai mare provocare în promovare este atragerea primelor mii de fani — aceștia vor deveni publicul tău cel mai fidel și vor demonstra oamenilor noi că conținutul tău este deja valoros. Să ne dăm seama cum să obținem cei 1.000 de abonați ai blogului dorit cu un efort minim.

Începeți cu o idee

Definiți-vă conceptul-despre ce va fi blogul dvs., care sunt beneficiile sale, cum diferă de ceea ce este deja pe piață. Formulează-ți clar ce vor primi abonații tăi și cum poți fi relevant pentru ei. Încercați să puneți esența în câteva cuvinte:" Blog despre designul peisajului"," Jurnalul directorului magazinului de cârnați","consultanță juridică pe degete".

Împachetați un blog

Faceți o descriere clară și ușoară a profilului dvs. Este de dorit ca acesta să conțină câteva fraze cheie prin care abonații și potențialii clienți vă pot căuta și vă vor căuta.

Asigurați-vă că adăugați un apel la descriere în beneficiul și beneficiul publicului: de ce ar trebui să vă abonez. Nu uitați să adăugați linkuri către site-ul dvs. oficial pe blog, dacă există unul, precum și profilurile dvs. pe alte rețele sociale.

Încercați diferite formate de conținut

Prezența a câteva zeci de abonați indică faptul că publicul dvs. țintă nu a fost încă format. Sunteți în cele mai bune condiții pentru experimentare. Prin urmare, puteți crea în siguranță videoclipuri de antrenament, puteți împărtăși hacks de viață, colecții de sfaturi etc. nu vă faceți griji cu privire la ce vor crede abonații despre dvs., deoarece acesta este feedback-ul de care aveți nevoie pentru analiză. 

Postează conținut în mod regulat

Dezvoltați obiceiul de a partaja conținut în orice circumstanțe. Scrieți un plan clar pentru dvs. cu subiectele postărilor și videoclipurilor care vor fi publicate pe blogul dvs. Luați notițe cu idei pentru Publicații viitoare, astfel încât să nu vă faceți griji cu privire la "ce să arătați, despre ce să vorbiți" în acest moment. Astfel te vei asigura împotriva "căderii" programului și nu vei lăsa publicul să uite de tine.

Pregătește-te pentru jocul lung

La început, adăugarea de conținut pe un blog vă va inspira. Cu toate acestea, la un moment dat entuziasmul se poate termina, iar apoi este necesar să se deplaseze pe "moral-volitiv". Decizia de a abandona blogul la început va fi greșeala ta fatală.

Creatorii devin de obicei vedete numai după luni sau chiar ani de muncă grea, inclusiv crearea și promovarea conținutului de înaltă calitate. Prin urmare, va trebui să vă acordați nu la un sprint, ci la un maraton și să publicați videoclipuri, postări și povești noi cel puțin o dată pe săptămână (sau chiar mai des).

Cereți utilizatorului să vă aboneze

Nici nu vă puteți imagina cât de eficientă poate fi cererea unui blogger de a "abona și aprecia" pentru a obține abonați. Vă rugăm să rețineți că acest lucru se aplică atât conținutului dvs., cât și conținutului colegilor cu care colaborați în condițiile colaborării, publicității sau parteneriatului. Aceștia vă pot recomanda să vă abonați din profilurile lor dacă ați depus eforturi, direct sau indirect, pentru a-i ajuta să creeze conținut.

Adăugați role la strategia dvs. de conținut

Reels este o metodă gratuită și, cel mai important, o metodă eficientă de a ajunge la oameni care nu te urmăresc. Algoritmii funcționează astfel încât chiar și conturile cu un public mic să poată intra în recomandări și să crească rapid numărul de vizualizări și abonați.

Mulinetele nu trebuie să fie doar divertisment. De asemenea, puteți crea conținut util, puteți partaja sfaturi și informații care vă interesează publicul. Acest lucru vă va permite să deveniți un expert în industria dvs.

Optimizați-vă conținutul pentru căutare

Pentru a obține 1.000 de abonați la un blog, trebuie, de asemenea, să stăpâniți elementele de bază ale SEO, adică strategiile de optimizare a conținutului dvs. în motoarele de căutare. Instrumentele SEO specializate vă vor ajuta în acest sens. Practicile SEO de bază se referă la conținutul textual din Profilul Dvs., în special titlul blogului, descrierile video și carusele.

În ceea ce privește recomandările specifice, ar trebui să identificați cuvintele cheie care descriu subiectul principal al canalului dvs. sau un anumit videoclip, să le includeți în descriere și să adăugați hashtag-urile corespunzătoare. 

Creați conținut viral 

Integrarea tendințelor populare, a memelor și a coloanelor sonore în conținutul dvs. contribuie foarte mult la intrarea sa în top. Dacă postarea sau videoclipul dvs. devine popular și primește o mulțime de vizualizări, aprecieri și comentarii, acesta poate deveni viral, se poate răspândi rapid online și poate aduce noi abonați pe blog.

Studiați Statisticile

Nu uitați să verificați în mod regulat statisticile de pe blogul dvs. În acest fel, veți înțelege ce formate de conținut au atras mai mulți abonați noi și care au fost mai puțin atractive pentru publicul dvs.

Analiza vă va ajuta să planificați scenariul pentru următoarele videoclipuri, subiecte de postare și canale de conținut.

Respectarea recomandărilor de mai sus vă va crește șansele de succes și vă va ajuta să atrageți și mai mulți abonați. Și cel mai important, Vă dorim răbdare, deoarece numai diligența și munca constantă asupra greșelilor vă vor aduce mai aproape de obiectivul de 1000 de abonați.


 

 

+3 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie